egobooost fast på en vän

Måste få ge lite cred till en av världens bästa människor för hon är alltid så himla bra! Synd bara att just denna människa bor typ i Örebro eller är det kanske därför det blir så bäst jag menar då kan man ju verkligen snacka om allt med personen... Kanske både och. Men i alla fall Emma Broder Westling DU ÄGER och förlåt för att du kanske tycker jag är jobbig ibland när jag pepprar dig på sms och fb men det är för att du är så bra!!!!



Jag måste säga det igen du är bäst och kanske lite min idol också...

Kommentarer
Postat av: emmmaaa

ååhh Johanna nu blev jag galet glad! DU ÄR BÄSTUS!! Och jag gillar när du pepprar, jag känner mig speciell då! :D

2011-12-06 @ 20:57:51
URL: http://emmiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0