fullt ös

Det är på loven man inser att man lever. Fullt ös hela tiden och åka dit och åka hit! I och för sig är det precis så jag vill ha det så det är ju gött :D

För att summera veckan kan jag väl säga fina vänner, glee, sova över, träffa småbarn, bli kramad av småbarn, äta julgodis, sova lite, vara i stallet, nyårssms på 12.00-slaget och klippa hår! I stallet har jag också varit och till o med idag. Var ju tvungen att åka dit för att försvara nyårstiteln och vilka vann då om inte lag HEJA?! :P Vi är bäst tjejor ♥

Kanske kommer lite bilder någon dag men lär nog dröja för imorgon sticker jag till örebro för att träffa bäste bror! Gött blir det men nu gott nytt år alla fina och ha det bääst :)

Förresten så ger jag en stor eloge till Hagrid och hans vänner, det är fina snubbar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0