futurum

Snart är det nyår och det är knas!

Fint ska det nya året i alla fall inledas för nu är det bestämt att jag åker till Örebro den förste och stannar tills den fjärde men om bussen eller jag övningskör dit är ännu en gåta ;)

Vad som händer på själva nyår är dock inte helt klart och antagligen slutar det väl med att jag i all panik undrar vad jag ska hitta på samma dag (precis som förra ået!) men eftersom melanie sa något om rosa hårfärg kan det nog inte gå fel. Faaast än vet jag ju inte om jag ska hänga ned henne då..

Annars är det stall och kompishäng som står på schemat. Barn är söta men litelite jobbiga också fast det är väl meningen och kompisar är gött! Ikväll ska jag till Amanda med Emma och Hillevi för att fixa kostymer. Taaggga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0