I call it drama

Hihihiihi!

Jag tror att jag lider av starka anlag för schizofreni men än så länge är det lugnt. Just för tillfället är det nämligen väldigt kul och smidigt att kunna gå hem från stallet själv och samtidigt ha ruuligt för det kan faktiskt vara ganska underhållande att tänka på sin dag, prata lite, sjunga lite och sen skratta åt det. Ni borde testa!

Har även fått i uppdrag att lägga upp en speciell bild här idag så här kommer den, varsegod Whiskas ♥




Och förresten har jag sagt att detta inte är min grej och kanske kan Sofias ord bekräfta det? "Jag skulle vilja göra en dokumentär om ditt liv! Det skulle bli en komedi..".
Haha, ganska roligt faktiskt och då kände jag mig speciell, faktiskt kändes det inte ens jobbigt då att jag blivit ivägschasad på lunchen eller nja nästan i alla fall. Mina vänner är nog lite för beroende av mig eller är det bara ett skämt? Jobbigt om det är det...

I alla fall så tänkte jag avrunda med att säga att det kanske ändå kan bli en häst utav Fillebille och en ryttare utav mig. Det går framåt! Litegrann.

Och sist men inte minst! Mannen i klippet nedan är genialisk!

http://www.youtube.com/watch?v=r2wE4NzPhHk&feature=related  

Hejduuuuuuuuu



Kommentarer
Postat av: whiskas

klart vi är beroende av dig! o haha klockren bild!

2011-12-08 @ 19:54:23
URL: http://annaemeliebergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0