jag kallar det typ lov

Wihhuuu!

Nu är jag typ ledig för imorrn väntas bara klättring i klätterhallen med klassen och avslutning i kyrkan och sen är jag pluggfri för en hel jul! Göttgött.
Gick typ och var jätteglad förut men sen bara försvann all energi och det skylle jag lite på matteprovet. Inte okej att ha matteprov från 8.15 (eftersom läraren var sen) till 11.30 utan att ens hinna göra klart det :( tror jag fick lämna en eller två sidor så hoppas verkligen att mina poäng kan räcka till det betyg jag vill ha ändå men lite osäkert känns det. Tog lite biologi och kemisnack med krister och det ser bra ut. Bra betyg här kommer jag, kanske...

Nu ska jag kolla ponnyakuten och senare ska jag ta tag i mitt liv också men en liten stund till får det vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0