prästkrage?

Jag har flyt! Det är nice att börja skolan 12.00, vara där en stund och plugga lite lagom mycket, åka buss hem (tror att man ska åka själv) i sällskap av först Sofia och sen Melanie och Pontus. Vandra till stallet och bli klar jättesnabbt. Gå hem och komma in precis innan det börjar snöa!

Tyvärr har jag lite oflyt, till exempel har jag biologiförhör imorrn vilket jag glömt bort och alltså har jag typ pluggat inte alls. Ej ok! Höga betyg ska jag få!!
Svårt är beslut också, jag kan dra en parallell och säga att eneglskaarbetets valmöjligheter ger mig lite krupp för jag hatar att välja. Ja typ det kan jag väl säga och förresten är det inte alltid det bästa som är det lättaste... Att våga eller att icke våga det är frågan? :P

Hejdååå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

VÅGA tycker jag, om det inte är nåt du far illa av såklart! :)

2011-12-06 @ 11:16:58
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0