vi gör livet kul tillsammans

Gårdagens bästa ord går lätt fett till Melanie som sa "En dyr vara har få köpare." Fint tyckte jag om det ;) Förresten är Melanie en rätt så fin prick hon och jag har träffat henne tre dagar i rad nu och eftersom ni vill veta ska jag berätta var och när. I onsdags träffa jag henne när jag åkte spårvagn, mycket kul var det för jag var på mitt allra bästa humör eller i alla fall mitt mest underhållande humör. Igår när jag åt pizza på GVG för 4:e gången i mitt liv (den 3:e var dagen innan, den 2:a i lördags och den första för typ några månader sen, jag har ätit kebabpizza varje gång) och sen träffa jag henne idag när vi kollade i skolkatalogen med pannlampa på huvudet. Kärlek till pannlampan ♥

Nu ska jag till stallet och fixa lite innan jag ska fixa det sista med julklapparna och städa typ. Förresten klädde jag granen nyss. Nice!

Hejduu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0