:D

Hej :)

Det är typ rätt så tidigt men jag är döpigg ändå. Det tycker jag är lite tragiskt, att jag inte kan sova längre liksom när jag är ledig. Typ igår vakna jag klockan sex precis som en treåring!
I alla fall, dressyrtränade för Cissi igår och det gick väldigt bra :D I början tänkte han lite bakåt bara och typ försökte ställa sig eller bara hoppa eller något. Jag vet inte riktigt vad det skulle föreställa faktiskt men efter att jag tryckt på han då typ några gånger sluta han. Sen vare bara att försöka få han lösgjord och det var ju ite svårt men på slutet tyckte jag att det blev mycket bättre. Kändes mer ärligt från hans sida liksom för nu på senaste tiden har jag ju typ bara ridit själv och då har han ju fått gå och skjuta utt högerbogen hur långt han vill. Så träningen för Cissi gillades ;D

Borstade och klippte lite man på min bästa också innan jag cyklade hemåt. Typ gjorde ingenting hemma, skulle ha bakat men det blev ändrade planer för kvällen och då blev jag för lat för att orka ta tag i det :P Vi hamnade i alla fall hos Clara tillslut och typ kollade på film och pratade. Hem sen i den iskalla kylan och typ gå och sova och nu sitter jag här!
Snart är det stallet med Hillevi. Ska ha GBG möte och göra folk glada genom att dela ut alla pengar och sen blire en tur i skogen troligen :)
Förhoppningsvis hittar jag någon kompis som ville ses ikväll också men det är ett senare problem.

Ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0