inte bra det här här

Ojojoj, jag tror skolan måste börja snart om inte jag ska bli ett tjockt barn. Det är liksom inget bra för mig att vara ensam hemma på morgonen och dessutom inte ha någon tid att passa för då kan jag sitta och äta frukost hur länge som helst. Typ idag har jag ätit tre pangkakor, två mackor och två coco crisp till frukost/lunch. Det är inte bra, men efter lovet då ska jag ta tag i det där så länge jag inte blir för hungrig bara. Men aa, jag har väl antagligen en tjock själ eller nåt.

Nu ska jag nog ta och spela lite gitarr i alla fall tror jag. Hejdå mina vänner :D


Kommentarer
Postat av: Mary

haha men va tusan! vill bara avråda samtliga bloggläsare från att försöka testa att göra samma sak haha :D

2011-02-24 @ 19:21:54
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0