i en typ bubbla

Hejhej!
Mitt liv rullar på och allt känns faktiskt ganska bra. Fin dag igår i Romme med kuligt skidåkande. Älskar hoppbacken (fast inte hoppen) :D
Pluggade lite förut idag och det var faktiskt inte tråkigt. Vet inte vad som hänt med mig men det känns bara så bra. Har hittat på en massa kul grejjor den senaste tiden, umgåtts med flera av mina kompisar mer än vad jag tidigare gjort. Jag har kollat på massa gymnasier. Jag har tränat. Jag har varit i stallet och ja, asså jag vet typ inte men det känns bra.
Filur har fått en ny fadder och det stör mig inte heller, visserligen slutade ju Ebba men ändå! Antagligen skulle jag stört mig på det här om det varit för något år sedan men nu känns det bara helt lugnt ;)
Jag gillar bara allt liksom, men jag tror jag borde bli lite bättre på att lyssna på mina vänner. Känns som om jag ibland bara babblar på om mig själv vilket inte är ok! Det blir en PUNKT här alltså för annars lär det bara bli en massa egoprat även fast det kanske egentligen är vad bloggande går ut på. Jag vet inte?





Två sexiga bilder från något av mina sex stycken Rommebesök blire ;D
Kärlek till skolans snygga skidutrustning också! Fast i år hade de faktiskt slagit på stort och investerat i en massa nya hjälmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0