i feel good

Hej!
Jag mår finfint ;) Har en härlig träningsvärk i låren från aerobicsen igår, fråga mig inte varför för det vet jag inte. Jag brukar ju liksom aldrig få träningsvärk men nu har jag fått det två veckor i rad, men jag gillas i alla fall för då känns det som om man har jobbat på riktigt faktiskt! Behöver kanske inte stämma men i huvudet känns det bra ;)
En annan grejj som gör mig glad är att vi inte har tio ton plugg än utan typ ingenting nästan, wiie :)
Filuren kändes ganska fin idag också vilket gjorde mig glad eftersom att de verkligen gick skit rent ut sagt i söndags. Han var bara emot, stretade och bet sig fast hela tiden kändes det som men idag var han positivare. Kunde gå lite fint även fast jag red utan stigbyglar och själv (på lektion men inte lektion :P) så nu är jag lite taggad inför lördagens dressyrträning. Hoppas på att det går bra då men eventuelt vare sadeln som störde han i söndags för hade en annan idag, men jag vet inte han hade typ haft lite halv vila också det kan ju varit det som behövdes bara också? Svårt att säga..

Nu måste jag gå och sova eftersom att jag är så duktig och går och lägger mig innan tio varje kväll! Kram ;)



Kanske är han lite dressyrhäst ibland i alla fall :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0