Birgitta skrämde mig !

Ganska nyligen kom jag hem från ett ganska så bra och roligt medelpass på friskis. Birgitta som ledde passet var dock lite läskig för hon kom typ fram till mig under en övning och såg lite galen ut och typ bara "det där gjorde du bra" eller något och då blev jag rädd och det tror jag de andra två som hon hulahulade sig fram till också blev för de såg lite smått stela och chockade ut. Det som var bra ändå var att hon bjöd på sig själv och det trodde jag inte hon skulle göra för hon såg snart ut som pensionär, eller nja. Nästan i alla fall...

Nog om det, vad jag egentligen tänkte berätta var att jag har haft det finfint på trappan. Trappan är typ världens bästa ö om du frågar mig och där har jag spenderat mitt liv från i tisdags kväll fram tills idag förmiddag. Fina vännder hade jag med mig och vattnet var jätteskönt. 21 grader tror jag det var så ett stort :D till det!





































Om en bild säger mer än 1000 ord säger väl det här allt ;)

Kommentarer
Postat av: a

renoverat igen ser jag! jättefint igen! :D :D

2011-07-15 @ 07:56:53
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0