ÅTta våfflor senare

Hejhejhejhejhejhejhej!

Idag hare varit än fullspäckad dag :D
Först än tre timmar lång föreläsning som var braig så det kändes liksom inte så långt! Sen lunch innan det blev lite tömkörning på min finaste och bästaste miniponny. Älskar den där lilla minihästen alltså. Dösöt är han ju också när han typ blir sur för att han måste jobba. Han typ försöker hoppa lite på stället men sen när man smackar på honom lite så går han framåt igen, haha. Tyckte i alla fall att vi skötte oss helt okej! Det är så svårt att tömköra bra men Lillen gick på tygeln ibland i alla fall. Skritt och trav var lättast, galoppen var bara jobbig :P

Efter tömkörningen borsta jag och fixa lite med Filuren. Han måste bli bra nu tycker jag!! Gillar inte att han fortfarande är halt, ömmar vid såret och är svullen, det är inte bra alls. Tycker synd om min plutt men som tur är ser han i alla fall pigg och glad ut men det är inte tillräckligt... :(

I alla fall så blev det hem efter stallet och äta våfflor. Lyckades klämma i mig åtta eller sju stycken är inte säker eftersom att jag efter en stund tappade räkningen :P

Och nu äre semelbak till US-mötet som jag håller på med så nu måste jag gå och baka klart. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0