hoppehästen

Min lilla Filur gör mig till en glad tjej just nu! Typ förut när jag skulle springa med honom fick han typ ett litet ryck och bara hoppa framåt, hahah. Är inte lika dramatiskt som det låter men om ni tänker på Filur och en bockandes häst samtidigt får ni nog en bild på hur det kan ha sett ut :P Jag blir liksom bara så glad när han också verkar glad eftersom att han typ fram tills för bara en kort stund sedan var en livlös häst och nu har han helt plötsligt gått och blevit en levande häst. Det gick i alla fall bra att springa med honom så från och med imorgon ska han få börja trava lite och idag fick han skritta ut i skogen och för er som vill veta är underlaget på sjukhus braigt så blir troligen att rida där med Hillevi på lördag beroende på Filuren :D

Men nog pratat om Filur för nu är det såhär att vi hade Nationella i fysik imorse. Sjukt svårt vare men jag hoppas ändå på ett VG för G är inte okej liksom. Minst VG ska det vara! Labben kändes i alla fall bra, lite för lätt för att kunna vara sant bara så får väl se hur det blir med den.

Dåligt med dagen var bara att jag fick ont i halsen under dagen så bestämde mig för att skita i sensus för att slippa strssa först till Filur och sedan dit. Alltså blev det en lugn men ganska lång dag i stallet istället och det var lätt fett värt :)
Kände dessutom att jag behövde plugga lite eftersom att det inte kommer hinnas med imorgon då skola, filur och föräldramöte står på schemat!

Hajdosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0