typ best of life

Hallå!

Idag har jag bara mått så himla bra alltså. Älskar denna dag för att den varit så perfekt!
Började med en stooor frukost innan jag åkte till skolan för att ha idrott och så himla bäst vare för Amanda hade aerobics och det var kul. Sen typ tråklektion som ändå var bäst. Hahah juste! Jag tappade mina nycklar på golvet så då när jag skulle at upp dem typ ramla jag så hela stolen och bordet typ åkte iväg och jag börja garva men notera att ingen märkte något för jag sitter längst bak. Hahahah! Så underbart alltås :D
Lät säkert inget kul så jag fortsätter istället. Efter några lektioner blev det dags för spanska och precis innan körde jag är "handen större än ansiktet är du invalid" och av tre möjliga satte jag tre träffar! Fick dock känna på ingen medicin senare på dagen "/

Stallet efter skolan i alla fall och där väntade en glad Filur. En skritttur utanför stallet gjorde även den glada Filuren ännu gladare! Han försökte sig till och med på ett "bocksprång" (läs: skutt) och det var nog ett utav de mest misslyckade jag upplevt men man kan ju ändå inte annat än skratta. En glad häst = en glad Johanna :) Dock blev det inga mer skutt efter det men det var nog tur eftersom att det är meningen att han bara ska skrittas och han får inte skada sig något mer nu!


Just ja! Åt även mass mat i skolan förut då det serverades taco. Mums! Hungerkänslan efter lunchen har faktiskt inte riktigt återvänt än men middag lyckades jag proppa i mig ändå fast jag har bestämt mig för att jag måste sluta äta som en man snart om jag inte ska bli en tjockis så därför bestämmer jag nu att fram tills jag fyller 16 (alltså om en vecka) ska jag vräka i mig mat men efter min födelsedag då är det stopp!!!

Så vad är det man säger? "Ung och dum", eller det kanske passa bättre med "ung och matvrak" i detta fall :P

Ojj! Vilket rörigt inlägg det blev men det är väl lite så jag känner mig just nu tror jag så ETT STORT GRATTIS TILL DIG SOM ORKADE LÄSA ALLT :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0