vilken kalashelg

Min helg har varit bäst :)
I fredags var jag med två långbenta vänner. Vi åt, pratade, åt, kollade film och åt! I lördags var jag i stallet, red ut med amanda och busade lite på fältet. Filu var glader och sprang på ;) Åkte hem och träffa Melanie. Gick och handlade, baka tårta och gjorde bordsplacering. Fick besök, åt massa mat, åt tårta, åt chips, pratade, kolla film och släckte i hela huset. Idag vare stall! Skritta ut på den gråa med Emma och Ragnar, åkte hem och åt våfflor. Lekte med mina små kunsiner och nu har de åkt hem. Jag har kollat ponnyakuten struntat i plugget och nu äter jag kakor trots att jag så sent som igår sa att på söndag börjar sommartid och då äre skärpning som gäller!
Det är så bäst alltihop :D

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0