Sverige

Jag tror nog att jag levt ett utav världens bästa liv ända sedan tisdagen förra veckan. Slutprojektet var ruuligt och spanien var bästbästbäst. Helt ärligt kan det nog varit det bästa jag gjort i hela mitt liv men hästar och fina vänner är även de en stor del av de bästa händelserna i mitt liv.

I spanien var det i alla fall bäst som sagt och mycket just för att min klass är så fin. Vad vi gjorde hela tiden minns jag inte riktigt men det var värt i alla fall och jag kan säga att "konserterna", shoppingen och badet var bland det bästa. Juste äta också och att klättra över balkongerna för att umgås med folk och att gå i elins monsterklackar och... Nej men allt var helt enkelt bäst :D

En bild från polen, middagen och klassen fick det bli. Som ni ser är kvaliteten helt oslagbar :)








Kommentarer
Postat av: Mary

Haha nej Mätmannen kollade bara lite på oss när vi sa "mät i svanken då är han c- ponny" haha :D

2011-06-07 @ 22:48:30
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0