tjallå!

Idag var det heldag på de geer för att fixa inför projektet och spela upp det. Gick väl helt okej, vissa delar blev liksom väldigt bra och andra kanske inte lika. Lady Gaga var i alla fall bäst tycker jag och typ fyra-kören kanske inte blev bäst direkt men det är skit samma för det var kul i alla fall ;)

Funderar på att börja packa lite smått kanske eftersom att jag drar till spanien imorgon med bästa 9d5m om askan tillåter :D Tänkte dessutom hinna till stallet på förmiddagen innan vi åker också men det går nog på något sätt.





Ska snart fixa min gamla dator så jag kan börja lägga upp lite bilder igen sanrt men här får ni två ganska nya i alla fall som Hillevi har fotat ;) haha, Filur är lite kort i baken på nedre bilden (vi travar) men med tanke på mina kunskaper i att sitta ned i trav kanske ni kan lista ut varför det inte gick mer framåt.

Juste, hade funderat på att åka till NFK med ponnyn men eftersom att ponnymätningen inte var förrens den 7/6, två dagar efer, blir det inget men det kommer fler tävlingar. Synd bara när jag för en gångs skulle var pepp från början!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0