Lite oppepande men jag håller humöret uppe ändå!

Det gör ont att bli attackerad av hagel och Ceasar.
Usch, både vädret och Ceasar verkar ha vaknat på fel sida idag och inte ens jag blev särskilt pepp imorse när jag drog upp rullgardinen och återigen såg snö på hustaken. Positivt är i alla fall att all snö är borta nu igen ;)
Annars har inte dagen bjudit på så mycket mer än filmtittande i 2,5 timmar om andra världskriget, nationella, musik och en sväng förbi stallet så för att ha något att skriva om kan jag ju berätta att Filuren och jag var hos Matilda i söndags och hoppa. Filur var duktig hest som vanligt! Gick snällt in i transporten utan varken mat eller sällskap, han var bara lite tveksam till en börjen. Väl där så var han lagom pigg och glad. Han stanna på några hider men det får jag ta på mig då jag inte red men nu vet jag i alla fall att 80 inte är några problem att hoppa utan att det bara sitter i huvudet. Måste ju hoppa det på DM efter som Filur bestämt sig för att vara D-ponny :P
Igår hade jag i alla Filur också. Red lite dressyr på banan och usch vad sur jag blir på mig själv när jag inte gör något. Vet inte vad jag ska göra för även fast det ända jag vill är att lösa problemen så försöker jag inte ens!!!
Nog pratat om det nu i alla fall för nu väntar plugg..



Gammal bild men kommer kanske en ny någon gång eftersom både snällaste Amanda och Hillevi fotade i söndags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0