Am I an idiot?

Det känns inte bra att jag kanske har gjort en speciell människa väldigt ledsen men samtidigt anser jag inte att jag gjort något fel. När jag berätta sa du att du ville veta men nu ger du mig inte chansen att förklara mig. Jag tror bara det blev fel och kanske var det inte särskilt bra att jag sa det eftersom det inte angår mig särskilt mycket fast samtidigt gör det ju det. Förlåt om du blev ledsen men jag vill att du ska fortsätta vara som du är och jag har kanske också gjort fel och mest av allt handlade det nog bara om ett missförstånd. Gaaasch vad sur och skit det känns.

Men det är nog så att man inte alltid kan göra rätt och säkert har jag gjort fel men så här vill jag inte ha det och såhär menade jag inte. Ge mig en chans! Och förresten, nu när jag ändå håller på måste jag berätta om en grej. Jag tror nämligen att jag är blyg fast inte mot nya människor eller mot dem jag gillar. Jag är bara känslomässigt blyg. Jag är typ feg.

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

?? :( <3

2011-11-27 @ 00:05:32
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Amanda

vad?? <3

2011-11-27 @ 01:00:33
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: felicia

johanna, berätta!

2011-11-27 @ 17:57:24
Postat av: Carro

Nej, du är såklart inte en idiot! Missförstånd är dessvärre vanliga men det löser sig ska du se :)

2011-11-27 @ 23:09:40
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0