labbar lite hela tin

Älskaa sovmorgon, det äger typ!

Mindre älska att cykla hem i spöregn efter skolan eftersom mamma inte ville hämta mig, grr. Ställde snabbt upp en hypotes och gissa på att jag blev minst blöt om jag cykla under ett paraply och resultatet blev bara lite blött. Men slutsatsen sa mig att mina armar nästan dog i kramp trots att jag gjorde ett armbyte i hageby :P

Nu har jag lagat mat (=tjänat pengar) alltid nice och lite plugg nu innan ett extremt spontan träning står på schemat. Kan bli jobbigt med tanke på att mina ben känns som två klumpar efter gårdagens station men sånt är ju nästan bara kul så idag kör vi igen och precis som igår blir det med Amanda. Eller igår var det ju med Wärfman och idag blir det med min amanda som jag så vackert säger ibland, hahah.



Nu ska jag gå, tjooo!


Kommentarer
Postat av: amanda

gu va gulligt, min amanda! :D

2011-10-10 @ 19:15:49
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi :)

Sv: Haha, ja visst va den lite fyndig ;) Den måste ju bara vinna liksom!

2011-10-10 @ 21:33:35
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0