nu har jag vaknat

Det här är en ledig helg och till det säger jag wohuhuooo! Känns som hela mitt liv den senaste tiden har varit minutplanerat så just nu njuter jag av det spontana livet (även fast det också kan bli lite stressigt ibland, typ som när man ska cykla hem från stallet, äta och duscha på 20 min, hihihi).
Kände mig dock lite elak när jag "hoppa av övernattningen" i stallet men jag kände att jag behövde det. Åhhh nej. Nu känner jag mig jätteelak när jag börja tänka på det igen. Förlåt alla men jag vet att ni är så bäst att ni fixart ändå, ni äger!

Nu är det snart stall och där blir det lite Filur och US-fotografering och sen får jag väl se vad som händer ikväll typ. Skönt! Förhoppningsvis orkar jag med en springtur :D







Snodde lite Åbybilder från amanda och tre frågor har jag.

1. Varför ser det inte ut som jag ger någon eftergift på bild ett? :(
2. Haha varför ser det ut som vi rider jättesakta på bild två och varför ser Filur jätteglad ut? :P
3. Varför lyckas jag alltid göra fula grimaser när jag rider? Tur att Filur är söt!

Tackis Amanda! Bästa hästskötare och fotograf :D


"Goodbye everybody I've got to go, gotta leave...."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0