bara lite snurrig

Hihi, förut i stallet tänkte jag såhär "oj vad länge sen det var jag var ute och tävla ordentligt" för att strax därpå komma på "ajuste! jag har nog aldrig gjort det". Det var jag i ett nötskal och tur är det att man har vänner som kan. Emma påminde mig t.ex om vacc. intyget, hitta hönät och hoppa! Hillevi var smakråd till schabrak och hon verkade rätt säker på att jag inte skulle ta det geggiga :)

Jo, jag suger visst på sånt här har jag märkt men det gör väl kanske inte så mycket förhopnningsvis. Imorgon åker jag upp till stallet vid 06.15, härligt? Jaja, det här blir bra. Mer får ni höra imorgon när resultat visat sig och juste glömde berätta! Det äger att ha idrott i en och en halv timme när det enda man gör är en halv timme doppboll, en halvtimme poängboll utan poäng och en halvtimme lacross. Jeppjepp! Härligt och en sak till. Tack för att vi slapp uppvärmning, det spred en härlig känsla i knäna. Aotch!









Lite småsöta hoppbilder, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0