lite skula, donkischhh och träning

Hallopp!

Min dag har varit fin. Först skola och det var ju helt okej faktiskt, lite biologi, kemi, matte, samhäll och lite rast på det! Cyklade hem med frida sen eller vi stanna till på donken för att käka lite glass men eftersom det inte fanns blev det pomme, sås och lökringar. Lite skratt och ett kast med pomme senare åkte vi hem och då umgicks jag lite med en av mina bästa vänner (datorn) innan jag tog tag i mitt liv och åkte till friskis. Kötta lite innan jag svängde förbi stallet och nu sitter jag här och imorgon har jag studiedag. YAY! Den ska spenderas på stan, stallet, friskis och my X-navestad school :)



lite nytt och lite mindre nytt i bildväg idag! :)



adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0