typ den bästa hästen

Usch och fy vad jobbigt det var att gå upp imorse, övervägde stark att inte göra det alls men efter två snooze fick det vara nog. Som tur var var det värt att gå upp vid kvart i sex för det gick väldigt bra på Åby. Nolla i första klassen och precis inom maxtiden typ, en rosett blev det alltså och en ganska så bra lokal hoppdebut. Filur var lite seg bara men annars var jag nöjd :) Till andra klassen som jag faktiskt bestämde mig för att rida tog jag på mig ett par sporrar och det gjorde skillnad kan jag lova. Kändes som Filur blev mycket mera taggad så jag kunde lägga upp ett bättre tempo då och även fast vi inte hitta alla lägen var jag nöjd med resultatet. Ett ner blev det men med tanke på att jag inte ens tänkt rida 80 pga krachen är jag nöjd.

Bilder kommer kanske någon dag eftersom bästa Amanda fota och hjälpte mig gjorde hon också. Taack!



Söt häst ↑

Nu ska jag duscha och sen träffa Felicia och kanske Linda också, det är sånt som märks men tills nästa gång vi ses säger jag adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0