uppstoppad korv och så mossen såklart

Helgen har varit fin!
Träffade som sagt Felicia i lördags och det innebar film och smörpopcorn. Fast Felicia gör på helt fel sätt så blev bara popcorn för mig :(
Sov gjorde vi också eftersom båda var trötta (get the point?) och sen blev det direkt upp till stallet för min del. Åkte med Amanda till Eda och dem var duktiga men domaren kan ju typ ta sig i röven eller något i den stilen kanske... Hemma sen blev det en tur i skogen (bilder nedan) och lillenklippning. Halva lillen försavnn efter att jag klippt manen, hahah, mucho håår!

Sen vare bara att åka hem vettni och idag har jag varit på exkursion och det var inte kul vill jag lova. Eller det dög typ förutom mossen för den ägde. Seriöst alltså! Där kunde man springa, göra jordbävning och ehh... skratta :) Kul hade jag där och kanske kommer det någon dag en bild men det är tveksamt. Kärlek till stövlar i alla fall och regnkläder överhuvudtaget även fast jag hade känt mig snyggare.

Dressyra lite förut idag också och det gick rätt bra men jag suger på att sitta ned. Pessoa är en trevlig sak och filur är söt.

Här kommer lite uppstoppade korvbilder!



Som sagt uppstoppad korv sa jag!



Ja, vad gör jag STORT FRÅGETECKEN



Lite galopp som gick så snabbt att inte kameran hann se oss nästan :P



Söt häst i reflexer!



Jaao. Sött sällskap? Nee, förlåt Amanda men tar man egobilder får man stå för det. Bäst äru :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0