om jag gick ut nu skulle jag blåsa bort

Det blåser idag. Faktiskt väldigt mycket. Det är lätt att cykla när man har medvind men det är svårt att ha "musikläxa" i engelska för då börjar man leta efter en bra låt och när man hittat fortsätter man lyssna på bra musik. Det är en av anledningarna till varför jag sitter här och inte med plugget, hihi! Massor av bra musik hittade jag förresten! Typ Daniel Norberg hade jag glömt bort, gaaalet bra. Älskar när han sjunger "Don't look back in anger". Annat fint är typ "No time for us" med Broder Daniel och så vidare va?!

Annars är livet bra med mig, mannen i mina drömmar har jag hittat och jaa det var typ allt jag hade o säga eller en grej till och en till efter det! Det här var ett fint citat jag hitta nyss "May your fantasies of today, be your realities of tomorrow" och därför bör jag väl tillägga att jag vill hitta på något skoj. Vet kanske inte riktigt vad dagens drömmar är men jag vill göra något busigt och kul :) Liver blir liksom så himlans mycket roligare när man hittar på kul saker!



Såhär snygga var vi på labben igår och nästa måndag ska vi klä oss i skogskälder för att inspektera olika skogar och marker. SPÄNNANDE!!!! (ironi, eller..?)

Nu ska jag plugga tror jag så hajdosch! :D




Kommentarer
Postat av: frida nord

du har med en jättefin blogg! :)

2011-09-13 @ 19:22:01
URL: http://fridahillevi.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: ja där fick jag till det eller hur! ;)

2011-09-13 @ 23:51:24
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0