att sova eller att inte sova

Efter att ha sovit en ca 12 timmar varje natt/dag då jag var i örebro var det inte lätt att sova i natt, inte okej. Tror jag somna vid tre och sen ringde klockan på sju :P Party inte fast var ändå värt för det äger att vara i stallet själv, mys. Bästaste hästarna har vi men en lite förvirrad Johanna men det är okej. Är så himla seg på att fodra och allt bara men Jonna kom och hjälpte mig och sen även bästisebba. Så taack jonna men framförallt ebba för att du alltid lyckas komma som en räddande ängel när man behöver det, du äger :)

Efter lite stalljobb blev det av mot friskis för att träna med Emelie, duktiga var vi men var skönt att komma hem efteråt. Lagade lite lasagne till familjen och på sådär en timmes tid blev jag 175 kr rikare och gissa varför! För det första får jag betalt för att göra matlådor, det är nice, men sen så har jag en mycket lat bror också :P Fick nämligen en hundring av han för att låna ut min dator ett dygn (läs: egentligen hans)  och för att jag lova att städa övervåningen (läs: är egentligen min tur att städa). Caattchiing :D:D:D

Såå! Nu är jag nästan rik och det ska firas med en hemmakväll. Funderar nästan på att ha hemmakväll ända tills skolan börjar bara för att det är så nice när man aldrig har det annars men får se. Finns ju så mycket annat man vill göra också...

Kommentarer
Postat av: Ebbaaaaa :D

Haha johanna! Plötsligt händer det vettu! Men du är oxå väldigt bra ;)

2012-01-05 @ 19:48:11
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Ebba :D

SV: Haah neej! Paja ju nästan en hel dag! xd

2012-01-05 @ 21:55:27
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0