Det bästa med lördagar är lördagsfika

Löördag!

Dagen har gått i räserfart och inte har jag fått särskilt mycket gjort. Bara pluggning, ätning gånger många gånger och stall har jag hunnit med.. Fast iof vaknade jag vid halv tolv också men ändå ;)
Nu måste jag ta en powerdusch för sen ska jag till ica för att handla för efter det blir det matlagning. Niice!

Ska även börja jobba lite på min snällhet idag, hoppas det går bra! Ska också börja ta tag i mitt liv fast det gör jag ju nästan redan. Jag ska också öva lite på min epic-sax -guy-dans om jag hinner, det gör jag nog inte.

Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Melanie

5 minuters övning varje dag gör nog susen!

2012-01-15 @ 02:07:55
URL: http://melaaanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0