nästan som vanligt

Imorgon blir livet som det brukar vara igen eftersom att det då är dags för skola! Känns faktiskt helt okej, även om jag inte hoppar av lycka men jobbigt känns det ju i alla fall inte :) lycka är att jag inte öppnat mina pluggböcker en endaste gång under lovet heller, precis som det borde vara med andra ord!

Vet dock inte riktigt hur jag ska hitta pluggmotivationen igen men det ska nog gå men det ska jag inte tänka på nu för jag har fortfarande lite frihet kvar i mitt liv så däröfr ska jag strax ta den långa promenaden på tjugo meter hem till Hillevi för att fixa med GHS-pengarna och förresten är jag nästan rik nu. Det är nice! Men ridstövlar, vita ridbyxor, dressyrträning, ULK-jacka och pappa som fyller år står på inköpslistan så mitt liv i rikhet är nog snart historia igen men jag njuter just nu :P



En klätterbild där ingen klättrar får ni, fiint!

Nu har jag absolut noll mera vettigt att säga så adjöss!

Kommentarer
Postat av: elle

tur att jag gör mig bra på bild!

2012-01-19 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0