sovmorgonen som försvann

Wihuu med sovmorgon idag tänkte jag igår ända fram tills det att mamma sa att hantverkarna skulle komma idag vid klockan 7 för att kolla på mitt rum. Lite mindre wihhuuu tänkte jag då.
Mer wihuuu kände jag när jag mindes att det var återträff med gamla klassen ikväll, intressant lär det nog bli. Träffa dock halva klassen igår känns det som eller gills det med Lilly, Clara och Amanda på friskis (igent av de mötena var planerade)?

Åkte till stallet efter friskis och satte mig där för att plugga mellan kvart i sju och kvart i nio, det gick väl sådär men värt var det. Fick ju nämligen skjuts hem med amanda ;)

Förresten måste jag säga att jag beundrar mina vänner och just i denna vecka är det lite extra cred till bäste bror och biggimee för att ni gör allt så kul! xD
Bäste bror för att du alltid bjuder på så viktiga, annorlunda och underhållande funderingar, önskar att jag vore lite mer som dig ibland. BIggimee för att du alltid bjuder på dig själv och står upp för vad du tycker, AWESOME säger jag om det! Veckans djungelutflykt hamnar lätt fett på min top notch lista trots Amils ord: Aootch, det var inte värt det.

HAHAH blir mina slutord för idag så HAHAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0