hög på livet

Helgen har spenderats överallt och ingenstans!
Smarta konversationer har jag haft, träningsvärk har jag fått, ridit på bäste pållen som blivit så fiiiiiin har jag gjort och sugit i laserdome har jag gjort. Ätit smörpopcorn med salt får inte heller ignoreras men att jag pluggat tillhör det något mindre viktiga.
Tre läsk har jag också druckit vilket för mig kan jämföras med ungefär två års konsumtion. Det enda som gjorde att helgen inte blev helt perfekt var saknaden av lördagsfika men det är överkomligt. Fina och människor i massor har väg upp det.

Fina citat förgyller också min vardag, den här hitta jag idag: "Om du springer snabbt och skrattar mycket ser ingen att du är ful." Den ska jag leva på, fett värt. Jag är så himla tuff, ibland beundrar jag mig själv på grund av det.


Kommentarer
Postat av: f

dum_i_huvudet_hahahahaa <3333333333333333333333333333333333333333333333

2012-01-22 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0