feffe och stall

Spenderade min gårkväll och natt med bästa Felicia innan jag drog till stallet idag för att jobba ;) Kul var det och två av dagens bästaste är lätt följande citat:

- Vad kul det är o svänga! (slalom på ridlekis)
- Det gick bra Johannaaa! (ute i skogen efter en ofrivillig avramling)

Jag är glad och nöjd i alla fall men klockan går väldigt fort när man har fullt upp. Har inte ens hunnit planera min kväll liksom men kanske blir det att ta det lugnt eftersom det var många veckor sedan fast å andra sidan är det ju inte min favorit. Hm..

TACK i alla fall till alla som hjälpte mig i stallet idag det var superdupermegasnällt :D

Nu duscha och äta. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0