bryta ut och bryta ihop

Ibland går det inte bäst och då är det inte lätt...
Dressyrade lite på banan och Filur var kanonfin! Tills vi skulle fatta höger glaopp. Tillbaks till som det var i höstas fast lite värre. "Ställde sig" på bakbenen och bara sprang sen. Kaos. Inte lätt heller att inte bli sur eller hård i ridningen. Efter en stund då det fortfarande inte gick blev jag bara så besviken och inte blir det lättare o rida när man gråter. Nej, verkligen inte. Grät lite till och gick sen in i ridhuset och vad händer då? Ingenting. Tar högerfattningen direkt och är precis som vanligt. Gaaschh! Sur. Vet inte om jag ska vara besviken eller glad.
Tack, tack, tack till Amanda i alla fall! Kändes som om du hjälpte mig med mer än vad jag förtjänade idag, taack bästis ♥ Hade verkligen blivit totalkatastrof om inte varit där och nu klarade jag mig ju med bara en katastrof istället. Förlåt att jag bara tjöt och inte gjorde nåt också, du är verkligen bäst!!

Nu plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0