lagom bra

Definition av lagom: lagom innebär detsamma som perfekt eftersom inget kan bli bättre än lagom. Tänk själva! Det stämmer :)

Sen i torsdags har jag ätit tårta sex gånger.
Sen i torsdags har jag lett mycket.
Sen i torsdags har jag ätit chips.
Sen i torsdags har jag haft knytkalas.
Sen i torsdags har jag gått på 18-års Afrikakalas.
Sen i torsdags har jag fått fina presenter.
Sen i torsdags har jag ica-fikat.

En present jag fått var ett hönsnät.
En present jag fått var ett par nya springskor.
En present jag fått var ett par fina skor av mina fina vänner.
En present jag fått var en regnrock.
En present jag fått var sex russinpaket.

Sen jag sist skrev här har dte hänt mycket mer men det här var det viktigaste.
Mitt liv är alltså bra och idag har jag varit på wiiie-humör.
Galet glad förut i stallet.
Det var skoj.



Såhär trevligt hade jag det på min födelsedag.
Grattis till Axel, Pontus, Samuel, Linda och Jonatan som också fyllde år då förresten.
Hehe. Jag snodde bilden från dig Malin. Hoppas det var ok?


Inom en snar framtid vill jag se Hungerspelen.
Men innan dess vill jag sova.
Jag borde också plugga till ett kemiprov.
Därför säger jag adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0