he's a fighter

Egentligen är jag glad för det är så mycket som är så bra. Bästa bästis gjorde ju min helg till exempel även fast konversationer som denna ibland uppstod.

Emma - Tror du på gud Johanna?
Jag - Njaa, tror inte det. Tror nog mer på mig själv o så där...
Emma - Okej, vad bra. Någon måste ju göra det!

Du är så bra Emma men synd att du är man för annars skulle jag tagit dig direkt..



En knasritt i skogen satt idag helt perfekt. Du är bra ebba. Galoppande förbi människor, ett hjulande barn och en tur upp i slalom kändes liksom bara väldigt rätt. Nu ska jag ta vara på det här!




Tack kompisar för att ni låter tystnaden tala ♥
Helt rätt med promenad igår Amanda!



Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2012-05-24 @ 06:50:16
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Ebbaaaaa :D

Haha det är ju du som är bäst! <3

2012-05-24 @ 17:03:39
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0