yesterday you said tomorrow

det är sjukt hur ord kan träffa en sån öm punkt och ge en så mycket känslor på en o samma gång. sådär mycket att man måste tänka på något annat och bita sig i läppen för att inte börja gråta på direkten. och nej, jag mår inte dåligt. jag har bara lite svårt att kontrollera vissa känslor. jag blir ledsen på grund av saknad. en saknad jag inte kan förstå i alla lägen men vid dem tillfällena då en speciell person bara utbryter en enda mening så faller hela fasaden som jag byggt upp samman. kanske är det här vad jag behöver men just nu gör det så sinnessjukt ont. jag går typ sönder, smärta i själen kan det nog kallas..
är så himla svårt att våga gå vidare. jag vill inte! men jag vill inte stanna kvar här för evigt. jag behöver gå framåt. vill inte tappa allt jag så länge byggt hela mitt liv på. jag måste hitta en balans för egentligen så är jag ju så sinnessjukt lycklig men just vid dessa tillfällen så bara bryts hela jag ner. kanske är friskis min flykt. det är där jag mår som bäst, och i skolan. tack den som uppfann skolan. nää men helt ärligt alltså. träning, skolan och vänner är det som håller mig ihop och så lillen såklart. ni/det är bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

<3 <3 <3

2012-10-10 @ 22:09:51
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se
Postat av: Amanda

<3

2012-10-10 @ 22:48:00
URL: http://amandajohannas.blogg.se
Postat av: Ebba

<3

2012-10-11 @ 14:35:19
URL: http://ebbaohlin.blogg.se
Postat av: Carro

Vad det än handlar om så är jag helt säker på att du en dag kommer att kunna ta steget vidare, ingen tvekan om saken! Men hur bra saker och ting än kan vara så finns det även annat som tynger en och gör att livet känns allt annat än bra vissa stunder, men det är så det är.. och alltid kommer att vara.. det kommer man aldrig ifrån. Sålänge man, precis som du gör, försöker se livet från den ljusa sidan och jobbar vidare så är det okej att känna såhär ibland - bara man reser sig upp igen. Keep on going, du är bra Johanna!

Svar: Du är så bra carro! tack :)
linneajohannas.blogg.se

2012-10-13 @ 11:48:15
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0