Roligt värre med alla bra människor i stallet :)

Har haft det mycket bra de här dagarna (sen hästarna kom tillbaka alltså :P). Mycket mysborstning på finaste har det blivit, mycket kul med alla människor har det blivit, mycket ridning har det blivit! Jag diggar starkt min egna kommentar förut idag oxå när emma stod inne i paris box med dörren sängd. Det börja med att vi typ som vanligt hade "bråkat" eller jag och hillevi var bara emot emma och hon emot oss. Kommer inte ihåg riktigt vad vi sa men typ nåt sånt här:
Jag - Emma är det där dina nya kompisar? (stod massa utanför paris box)
Emma - Kanske det är och va inte så dum Johanna.
Lina - Jag tycker i alla fall synd om dig Emma.
Jag - Lina! Alla tycker synd om djur i bur!!
Fattar ni eftersom att dörren var stängd var hon ju inlåst. Haha. Okej, det var roligar förut glömde bort massa oxå tror jag men i alla fall :P

Red filur igår oxå. Måste säga att han överraskade lite faktiskt. Har tyckt han sett ganska tråkig ut men han var rolig! Maria var snel och hjälpte mig med och det gick faktiskt bra i trav och skritt tycker jag. Galoppen kan vi prata om någon annan dag och Lillen är ju bara för söt asså. Han skrämde typ vettet ur filur men jag tror inte han fatta det :P
Så vi får väl se hur det blir. En sak är jag i alla fall säker på och det är att Lotta inte var min typ av häst. Haha, vilket skämt det var när jag red henne usch vad pinsamt.

Men nu måste jag gå och dusch för sen ska jag till Hillevi för att fixa bilder till hemsidan.







Lite bilder på finaste Tamara fick det bli oxå eftersom att jag har fått dem nu! ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Sista bilden på dig och Tamara var mysig!

2010-08-10 @ 20:55:23
Postat av: Johanna

Ja, lite halvt drogade sådär båda två bara ;)

2010-08-11 @ 10:57:53
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0