God jul :)

Det är julafton idag och det känns himlans megaknäppt. Julkänslan börjar dock komma ikapp lite tack vare att den mesta stressen lagt sig. Tävlingen t.ex. är ju avklarad nu och den gick super! :D
 
Morgonen idag började i stallet vid sju, fixade frukost och sen barbackaridning. Red Filur men tror Lillen skulle varit bättre för Filurs rygg var inte den bekvämaste :P Överlevde dock lite obligatorisk "julrejsning" !

Det jag har gått och stört mig på en massa är det där med pengarna bara. Får panik på det för, usch, jag orkar bara inte. Jag har liksom inte tagit dem men vad ska jag göra för att folk ska tro på det då !? PANIK.

I alla fall nu ska jag inte förstöra den lilla julstämningen som nästan finns så GOD JUL på er allihopa :)



Får bli en jättegammal julaftonsbild på mig och den bästa! Saknar att "kunna" rida honom eller i alla fall sitta på han utan att man ska tro han ska gå av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0