massa plugg =/

Söndag idag.
Dagen har väl typ innebärt ett litet besök av mina småkusiner. Dem är typ jobbiga :P
Men lite kul var det, körde eye toy och lekte lite tjuv och polis i lekparken. Emelie ramla två gånger i geggan. Oups!
Sen efter det blev det massa plugg typ tre timmar eller nåt. Men nu är jag i alla fall klar med NOn och upplysningen tror jag. Visst skulle jag vilja skriva lite utförligare men jag tror inte att jag hinner eller orkar för den delen. Känner att det får bli som det bli och jag har redan lagt ner mer är tillräckligt med arbete på det där.
Tyvärr hanns det inte med något stall och inte heller något ponnyakuten. Får sparat tills imorgon istället för nu måste jag börja läsa på Nicholas Nicleby som ska vara utläst tills på onsdag.
Förhoppningsvis blire träning imorgon efter den här tjockisdan. Har nästan inte rört mig någonting så ekel på det.



Orka inte ladda upp någon bild så det fick bli en tråkheader, men enyoj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0