bara massa kaos

Tjopp!

Idag har varit en utav de kaosigaste dagarna på länge :P
Först upp på Gymnasiemässan, var där tidigt så det var ju inte jättemycket folk men tillräckligt för att det skulle bli rörigt. Finns ju så himla många gymnasier och program man kan välja och allting så jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Känns i alla fall som om det lutar mot ekonomi-ekonomi eller barn och fritid-fritid och hälsa på antingen kunskap eller haga. Möjligtvis kungsgård också för dem hade att man typ kunde bli diplomerad gymnasieekonom eller något sånt och det verkade ju ganska bra. 
Sen vare plusgymnasiet också som hade typ barn och fritid-fitness och hälsa men jag vet inte om det var feltryck för på deras hemsida finns inte det med. Där står det att det heter omvårdnad-friskvård och hälsa. Knäppt! Men annars verkade det bra om det nu var barn och fritid för då blev man också diplomerad någonting.
Det jobbiga är bara det att jag vill gå studieförberedande samtidigt som jag vill läsa hälsa och näringslära och sånt typ. Sen vet jag ju inte vad jag vill bli heller men det varkar ju kul att vara typ träningscoach och liknade samtidigt som ekonomi verkar intressant.
Helst vill jag läsa hög matte också men det finns det ingen garanti för på BF som jag har uppfattat det. Blir alltså att jämföra och se om det kanske finns något annat sätt som man kan läsa fritid och hälsa på.

I alla fall slut på det där känner jag!

Stall, kaotiskt som tusan folk överallt och ingenstans. ridlekis gick väl ganska bra och sen var det ju lite småkomiskt också när vi skulle bygga hindret emma, amanda, maria, agnes och jag. Emma och amanda försvann sen gick maria och leteade efter en skålla medan jag och agnes stod kvar och väntade. Sen typ fem minuter senare kommer maria tillbaka och vi bara hittade du ngn skålla? Men då hade maria inte ens gått och letat och typ helt glömt bort det, hahah. Kul :D

Kvällsfodra förut också men då vare ju lugnt i stallet i alla fall, så himla mysigt att vara uppe på kvällen! Älskart ;)

Imorgon äre tävlingsdebut för Fille, får se hur det går? Antagligen gåre kanoners bara jag skärper mig men det vet man aldrig om jag gör. Jag får peppa mig till att rida ordenligt eller nåt typ :P

Gonatt!



Så himla orättvis och sugit allt kan vara. Du är saknad
till tusen och det kommer du nog alltid vara. Kommer
                        alltid älska dig ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mary

haha men vafan, ni borde ha lärt er att jag har det sämsta minnet i världen och ofta börjar med tusen saker och sen kommer på dom tre timmar senare :D

2010-10-18 @ 21:41:24
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, kanske det :P

2010-10-22 @ 11:11:46
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0