det kallas timing

När allt bara helt plötsligt blir supermegajobbigt är det svårt att le men det finns ett botemedel på det och det heter lycka men som alla vet är lyckan något som kommer och går. Till min glädje lyckades dock två vänner att tima in lyckan väldigt bra idag så tack amanda för grodan och melanie för att du verkligen fick mig att le ändå inifrån. Jag blev såå glad! :) Men det är du som är fin!

Kursen idag började i alla fall med en väldigt bra teori och jag kommer nog aldrig att sluta förvånas över Cissis alla ideér! Dock blev inte själva ridpasset riktigt som jag tänkt mig men helt enkelt får jag väl hoppas på att en liten behandling kan göra underverk för det. Fina fille ♥
Dessutom fick jag väl inte världens bästa start på passet heller så situation blev inte bättre av min bristande konsentration och då när allt bara blir fel blir jag så besviken på mig själv för att jag inte räcker till. Kunskapen sätter liksom stopp och jag känner mig så värdelös på något sätt och då är det svårt att vara stark ska ni veta. Dessutom tror jag att den inre styrkan är den svåraste utav alla att bygga upp.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blir bättre vettu! Haha grooodis var en skön en! ;D Kul attdu blev gladare av den <3

2011-08-18 @ 11:38:21
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0