Detta kan nog inte sluta väl...

Hjälp!
Jag har typ lite halvt panik här för att om en vecka är det tänkt att jag ska ha gjort mitt gymnasieval men det kommer aldrig att gå. Säger bara tack och lov för att det finns ett omval sen.
I alla fall så har jag typ ingen aning om vad jag ska läsa, jag kan varken bestämma skola eller program. Just idag känner jag att jag vill gå teknik men på kunskap och det går inte. Vet inte ens varför jag vill gå teknik, det dök liksom bara upp i skallen häromdan och ja...
Typ för en vecka sen däremot ville jag gå på eber men läsa eknomi eller samhäll och typ för några dagar sen ville jag gå natur och allt är bara snurrigt. Vet inte hur jag ska kunna bestämma mig och om någon frågar vad jag vill gå imorgon kommer jag säkert svara ledarskap, hahah. Det här kan som sagt inte sluta väl :(

Antagligen kommer jag aldrig att bestämma mig helt utan någon annan kommer behöva ta beslutet åt mig precis som vanligt. Eller jag brukar väl bestämma mig själv men det är alltid någon annan som typ "säger åt mig att jag borde göra så" för jag suger nämligen på att göra mina egna val. Usch och fy!

Varför är det så jobbigt? Kändes liksom som om jag hade bestämt mig för kunskap natur men nu vill jag gå kunskap teknik och DET GÅR INTE!! Det kommer säkert sluta med att jag tar ett sabbatsår och lever på bidrag, fan!



Kommentarer
Postat av: amanda

tro mig det klarnar, visste inte själv om jag skulle välja kunskap elr haga men så en dag bara kändes det ena rätt, utan anledning egentligen! Det blir bra jag lovar! :) <3

2011-02-21 @ 21:32:36
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0