Plugg :(

Hej!
Idag bakade vi vaniljbullar (med vaniljkräm) på hemkunskapen. Mums! Åt sju stycken helt själv precis efter lunchen så då kände jag mig lite tjock efter det och gav bort mina tre sista, haha :P I'm a fat kid, loves to eating, loves fastfood att doodles toooo!" Eller vad säger du Amanda xD
Sen när skolan slutat klockan tre skynda jag mig till stallet för att hinna rida Filur innan lektinerna började och jag lyckades :D Hann rida hela 40 minuter faktiskt, det tyckte jag var starkt jobbat. det gick helt okej också även fast jag red själv. Då blir man lite glad. Mockade och frisera lite innan jag cyklade hem. Sen efter det har jag bara ätit och sen plauggat från halv sju tills nu men nu får det räcka även fast jag har en hel del kvar, suck.



Det här var lite om min superintressanta dag i alla fall! Byebye :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! :) I'm a fat kid, loves my food... Sååå rätt! :) <3

2011-02-10 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0