Dagens positiva ;)

Hej!
Inte-klaga-på-någonting-veckan har precis dragit igång pch jag har redan lyckats dra på mig två armhävningar. Jag tror att det kan bli ett tufft slut på den här veckan, haha :P

Eftersom att det ingår i reglerna att varje dag skriva något positivt på sin blogg så tänkte jag göra det nu. Det enda jobbiga är att jag har så himla många bra saker så alltså kan jag inte välja ut bara en utan det får bli flera ;D

Positivitetlista:
1. Jag hade sovmorgon ända tills klockan halv elva typ. Det var underbart skönt ;)
2. När jag kom till stallet förut var påsarna packade!
3. Jag har hunnit borsta på den lilla svarta ponnyn och friserat en del :D
4. Jag ska kanske gå på yoga ikväll ;)

Duktiga jag som klarar av att hitta på massa bra grejjor!



Kram på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0