kvalitet mina vänner! det är fint ni ;)

Sicken lugn dag jag haft men bra har den varit ändå!

Mest har jag suttit och rensat gamla grejer på mitt rum så nu är det nästan klart. Dessutom hittade jag en liten manick när jag städade som gör att jag kan föra över mina bilder från mobilen till datorn, då blev jag glad :) Härmed lovar jag därför att avsluta inlägget med några riktiga kvalitetsbilder från min 1,3 mega pixel mobil kamera!

Annars har jag hunnit göra ett galet värt besök på friskis idag också, Anette S säger jag bara. Det gjorde mig glad, hade nästa glömt bort hur det kan kännas när det riktigt flyter på under träningen!

En bra dag har jag haft med andra ord trots att jag tillbringat den nästan helt själv, otroligt!









Alla bilder utom den understa är ganska så väldigt gamla men den sista är lika färsk som årets midsommar :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bästa lillen och Noak! :D <3 Men vad är det för vidrig bild överst?! ;)

2011-07-18 @ 21:12:44
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Håller definitivt med amanda om hennes andra mening, VIDRIGT HEMSK bild detdär!!

2011-07-19 @ 19:38:59
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0