lite amandatime

Hejsansvejsan!

Mitt liv har sedan igår spenderats sovandes och i sällskap med amanda ;) Först åkte vi ut lite till poppe eftersom amanda tar hand om han för tillfället och efter det trotsade vi vädergudarna och åkte till ågelsjön för att ta oss ett bad. Väderprognosen stämde dock rätt bra men med lite tur och mycket skicklighet klarade vi oss nästan undan allt regn :P Lite avatar på det och idag har vi vandrat på stan. Jag köpte ett blått och ganska så fult paraply som får plats i väskan och ett linne på bik bok. Jag är nöjd :D



Eftersom jag glömde kameran igår bjuds det idag istället på en gammal ågelsjöbild. Ågelsjön är bäst!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och vi är bäst! ;D

2011-07-17 @ 10:39:53
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0