ännu en dag med sol

Solen skiner idag också och det är lika varmt som det är galet. Cyklade i bara t-shirt och tights vid halv sju redan och frös inte det minsta, helt perfekt var det då. Det är nämligen så här jag inleder varje dag ↓



Nu drar jag snart till stallet för att sommarfixa grejerna och för att säga hejdå till filuris för han skulle nog få följa med cissi hem redan ikväll ;) förresten har han lyckats behålla sin mask. Hur orkar masken envisas så?

Ikväll får jag se vad som händer, typ ågelsjön vore skönt men får väl se hur det blir med den saken beroende på hur trött jag är och vad folk gör.

Gjorde om min header igår också för jag kände mig så otroligt trött på min gamla. Ett litet kvällsryck kan man väl kallat.

Nu ska jag gå så hejdå mina vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0