att slå läger

Det här veckan har varit väldigt bra! Hade mina två sista Filurdagar vilket var mysigt även om det är trist att jag inte har han mer nu. Han fick rida lite dressyr och galoppträna lite på breddik ;)

Träffade min kusin i fredags och lördags och det är alltid fint det. Vi åt glass, cykla nästan vilse och spela straffuno. Mycket kul spel som jag ska terrorisera mina vänner med ikväll för att ikväll är det nämligen tältning i min trädgård som står på schemat :) Värmde upp gjorde vi redan igår när vi grilla marsmallows över värmeljus i köket och sjöng lägersånger medan vi spanade på blixtrarna. Fina vänner det där ;)



Bästiskusin å jao in sommarstugan last sommer :D

Nu ska jag gå! See you ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0