nyttig fredag

Det är ganska så jobbigt att gå upp tio i sex tycker jag men vad gör man inte för att få äta lite jordgubbar eller egentligen plocka, heheh, men det inte jordgubbsmannen vet lider han inte av och jag käkade nästan bara när vi satt i självplocket faktiskt! Tiden gick i alla fall ganska fort och det var ganska mys där ute på landet tyckte jag och bra sällskap hade jag också :)

Det blev snabbt hem efter gubbarna för att åka upp till stallet med Amandis. Precis som vi skoja om kom vi dock precis när stallet skulle stänga men Cissi var snäll och lät oss stanna. Very schysst tycker jag och dessutom fick vi rida ut så Lillen och Noak fick sig en galopp på sjukhus, galet bäst! kände mig dock lite elak mot Lillen eftersom jag är alldeles för stor så efteråt gick jag med honom när vi skritta av men jag tror han blev glad av att rejsa lite i alla fall men jag måste säga att han springer extremt långsamt även när han tar i ;P



Gammal julaftonsbild :D

Nu sitter Amanda här och stressar mig så nu måste jag gå för ikväll blir det grillning, tårta, jordgubbar, halvars och gooodis eftersom det var så änge sen jag svulla... eller? Chpis till lunch och godis till fika har jag ätit idag!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0